5.4.12

Day 5: Tiny

Tα χαζεύω όλη μέρα,
τα φιλώ περισσότερο από όσο πρέπει,
καμιά φορά δεν προλαβαίνω να συγκρατηθώ και τα δαγκώνω.
Μικρά δακτυλάκια, μικρά μαγουλάκια, μικρή μυτούλα, όλα τόσο καταπληκτικά πλασμένα και αρμονικά τοποθετημένα!

**********************

Το ποστ αυτό είναι μέρος μια φωτογραφικής "πρόκλησης"
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Ελληνικά ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής, είναι:
Smile Please Photography
Myrto's Days
Νέες συμμετοχές είναι πάντα ευπρόσδεκτες!

5 σχόλια:

  1. Τέλεια μικροσκοπικά πλασματάκια!και πολύ ωραία φώτο φυσικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα όλα τα μικροσκοπικά. Έχω κι εγώ τέτοια σπίτι και δεν τ' αφήνω σε ησυχία!
    Υπέροχη φωτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εμένα η κόρη μου θέλει ακόμη και τώρα να τρώω τα "ρυζάκια" της (τα δάχτυλα των ποδιών της)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη φώτο! Χαίρομαι που σε γνωρίζω καλύτερα αν και είμαι από καιρό μέλος του μπλογκ σου! Σε ξαναθυμήθηκα μέσω της Μυρτώς και της πρόσκλησης με τις φώτο! Θα ήθελα κι εγώ να συμμετάσχω αλλά δεν νομίζω για το Απρίλιο. Έχουν περάσει και οι μέρες. Ίσως τον Μάιο; Θα υπάρξει άραγε συνέχεια; Οι φώτο μπορούν να είναι λίγο επεξεργασμένες από προγράμματα ή όχι;
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Kathy! Χαίρομαι κι εγώ που σας "βρίσκω".
      Οι φωτό μπορούν να είναι όπως σας αρέσουν, επεξεργασμένες ή μη!
      Προσωπικά θα ήθελα πολύ να υπάρξει συνέχεια, με το καλό λοιπόν να περιμένουμε και τη δική σας συμμετοχή.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...