1.5.12

Happy Challenged Beginning!!!!



Καλό μήνα να έχουμε!
Ελπίζω να περάσατε μια υπέροχη πρωτομαγιά!
Πρέπει να σας πω ότι είμαι κατενθουσιασμένη με την αύξηση της συμμετοχής στη φωτο-πρόκληση μιας και δεν έχω καλύτερο από το να χαζεύω φωτογραφίες.
Οπότε να ξέρετε ότι θα... "σας χαζεύω" και θα εύχομαι πραγματικά να το διασκεδάσετε όσο και εγώ!


Έχουμε βεβαίως και κάποια υπόλοιπα από το μήνα Απρίλιο,
οπότε ορίστε η δική μου εκδοχή του "κύκλου".


Εθνικό σύστημα υγείας.
Ούτε να σχολιάσω δεν θέλω... τόσο sad...


Παρότι η σημερινή μέρα ήταν ό,τι έπρεπε για το θέμα "ειρήνη", 
μιας και στας εξοχάς όπου εκδράμουμε κατά το συνήθειο, υπάρχουν πλήθος ειρηνικών τοπίων και εικόνων,
παρόλα αυτά λέω...
εδώ, στην χώρα της πιτσιρικαρίας και της κούρασης, η ειρήνη επέρχεται μόλις κλείσουν αυτά τα υπέροχα ματάκια...




ΥΓ. Αξίζει να διαβάσετε τι γράφει η γυναίκα που είχε την ιδέα για αυτή την φωτογραφική πρόκληση πατώντας εδώ

* * * * * * * * * * * * * * *

Το ποστ αυτό είναι μέρος μια φωτογραφικής "πρόκλησης"
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Ελληνικά ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής, είναι:
Smile Please Photography
Myrto's Days
Νέες συμμετοχές είναι πάντοτε ευπρόσδεκτες!







6 σχόλια:

  1. Κι εγώ χαίρομαι που γινόμαστε πολλοί. Εντυπωσιάστηκα με όσα έγραψε η αυστραλέζα και με το πόσο βοήθησε κάποιους ανθρώπους η ενασχόληση με αυτή την πρόκληση! Καλό μήνα, καλή μας αρχή!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχή Μαραννάκι μου, ευχαριστούμε για την ευκαιρία.. αν και ώρες ώρες με αγχώνει :) :)
    ας μη μιλήσω για την ταυτιση της πρώτης μέρας της νέας πρόκλησης... σε λίγο καιρό δε θα χρειάζεται να μιλάμε, θα έχουμε συνεννοηθεί και χωρίς λεκτική επικοινωνία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ, οι φωτό μας θα είναι μάλλον βαρετά ίδιες! :))
      Να μη μου αγχώνεσαι καθόλου όμως!
      Αν δεν το κάνουμε για να το χαρούμε δεν αξίζει...
      (Χαθήκαμε πάλι-το ρίχνω στις στίβες με τα χειμωνιάτικα...)

      Διαγραφή
  3. γεια!!ρίξτε μια ματιά και σ'αυτό
    http://2-5megapixels.blogspot.com/
    είπα να προσπαθήσω και εγώ...θα δούμε!!
    ευχηθείτε μου καλή τύχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...