30.5.12

+ Photo a Day June +

 


Τί λέτε, συνεχίζουμε...;



18 σχόλια:

  1. καλησπεραα! Καλως σε βρηκα!
    ΘΑ ηθελα να παρω μερος στην φωτογραφικη προκληση του Ιουνιου. Ειχε πολλη πλακα να παρακολουθω τους συμμετεχοντες!
    Ελπιζω να τα καταφερω! Εχω ενα θεματακι με τον χρονο μου και τις αναρτησεις γενικοτερα!
    Πρεπει να το δηλωσω καπου? Να γραφω κατι σε καθε μου αναρτηση? Κατατοπισε με, pleaseeee!
    τα λεμε!φιλακια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εννοείται ότι συνεχίζουμε ..αν και έχει μερικά δυσκολάκια ..καλό σου βράδυ ..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω να συνεχίσω....μου άρεσε πολύ η ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κι εγώ θέλω!! όπως σου είπα και στην προηγούμενη ανάρτηση!! κατατόπισε μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. nai!!!thelw ki egw poly na symetexw alla den exw katalavei kapoies leptomereies!boithise me ligo...pes mou ta vasika...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ συνεχίζω ακάθεκτη!!! Όχι κάθε μέρα τις δημοσιεύσεις, αλλά σίγουρα, κάθε μέρα τραβηγμένες τις φωτογραφίες!!! Καλό βράδυ να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα. παρακολουθω το blog σου τον τελευταιο διαστημα και εχω εντυπωσιαστει. μ αρεσει πολυ ιδεα και αυτο το μηνα θα το ακολουθησω και εγω, σ' ερασιτεχνικο επιπεδο βεβαια, θα στελνω τις φωτογραφιες μου στους φιλους μου, καθοτι δεν εχω blog και ετσι δεν μπορω να τις δημοσιευσω καπου.θα ηθελα να σου στελνω ενα copy και σενα αν σε ενδιαφερει. keep it up.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαίρε Σταυρούλα και καλωσήρθες!
      Να υποθέσω ότι το happy after all δεν σε ενδιαφέρει να το ενεργοποιήσεις;
      Αν η απάντηση είναι ότι όχι, μπορείς να μου στέλνεις τις φωτό σου στην ηλεκτρονική διεύθυνση που βλέπεις δεξιά και αν θέλεις, μπορώ να τις αναρτώ εδώ στο 365!
      Καλή αρχή!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα! Ήθελα απ τον προηγούμενο μήνα να πάρω μέρος και τώρα το αποφάσισα! Είναι τόσο ωραία πρόκληση! Αν μπορείς πες μου τι ακριβώς πρέπει να κάνω.. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καταλαβα, γελας που γραφω οτι δεν εχω blog.. ειχε προκυψει απο μια προσπαθεια ανακαλυψης του τροπου που δουλευει το συστημα αλλα δεν το εχω ενεργοποιησει οπωσ πολυ σωστα καταλαβες.. θα προσπαθησω να βρω τι πρεπει να κανω και να το ενεργοποιησω, αλλα οχι αυτο το μηνα.. θελω να το παρω λιγο πιο χαλαρα στην αρχη για να δω πως κυλαει το πραγμα. σε ευχαριστω που μου λες κατι τετοιο αλλα δεν θα ηταν σωστο να σε βαλω σε τετοιο κοπο.. εχεις τα δικα σου.. θα σου στελνω ομωσ καμια φωτογραφια,ετσι για να την μοιραστω μαζι σου. σευχαριστω παρα πολυ..... σταυρουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό τον μήνα θα προσπαθήσω και εγώ να πάρω μέρος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες Μανουσίνα!
      Σε προσέθεσα στη λίστα με το "Χαράς δημιουργίες" διότι υπέθεσα ότι είναι πιο προσωπικό και εκεί θα ανεβάζεις τις φωτο-αναρτήσεις. Αν θέλεις να το αλλάξουμε, γράψε μου.

      Διαγραφή
  11. καλησπέρα!!!και εγώ θα πάρω μέρος........!!!!!!!!!!!!!Τέλειος τρόπος να μάθω επιτέλους να χρησιμοποιώ την φωτογραφική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εντάξει, το σκέφτηκα! Θα συνεχίσω τελικά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α! Τη βρήκα! Τέλεια :)) Συμπεριέλαβε με ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ειμαι ετοιμη,δηλωνω το παρον,φορτισα μηχανη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...