19.6.12

Days 15 * 16 * 17


 Tη στιγμή που θα διαβάζετε αυτή την ανάρτηση ίσως έχω περάσει από το μπλογκ σας θριαμβολογώντας για τις ανθισμένες ντοματιές μου, μιας και κάποιες από εσάς μου δώσατε και την αφορμή ( δες εδώ η Μαρία και εκεί η Georgina).
Ακούγεται γελοίο, αλλά δεν είναι -πιστέψτε με- για κάποιον που έχει καταφέρει να σκοτώσει ακόμη και κάκτο! Η πιο χαρούμενη στιγμή λοιπόν του φετινού μου καλοκαιριού (so far that is) είναι το ξετσούμισμα αυτών των κίτρινων ανθών!
Περιμένω εναγωνίως με τη φωτογραφική στο χέρι για το στιγμιότυπο με τα ντοματάκια 
...αν δηλαδή τα καταφέρουμε ως εκεί...


Το πρώτο μας μπάνιο!


Η φωτό είναι λίγο πολύ self explanatory.
Προσθέστε και σεις ένα μπουκάλι νερό τώρα το καλοκαίρι και διάφορα φαγώσιμα για τις μακρινές αποστάσεις και voila!







*****************
Το ποστ αυτό είναι μέρος μια φωτογραφικής "πρόκλησης"
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Έλληνες συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση του Ιουνίου είναι:

6 σχόλια:

  1. Δεν είναι τεράστια ικανοποίηση να τις βλέπεις να προκόβουν?...στις δικές μου ντοματιές τα ανθάκια ετοιμάζονται να ανοίξουν..σήμερα τις μετακίνησα γιατί τις είχα σε σκιά και έμαθα ότι θέλουν ήλιο...για να δούμε!
    Καλή αρχή με τα μπανάκια σας!
    Και βλέπω σούπερ οργάνωση στην τσάντα!
    Μπράβο σου...εγώ είμαι λίγο χύμα...καλά οι φωτογραφίες όμορφες όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!! Να τη χαίρεσαι τη ντοματιά σου!! χιχι! Καλό σου βράδυ! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή σοδειά Marian! Τη βλέπω πρόθυμη πολύ την ντοματιά σου!
    Ευχαριστώ πολύ για το λινκ!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα τα καταφέρεις με τη ντοματιά, το πιστεύω! :) Καλά μπάνια εύχομαι! Πολύ όμορφη η φωτογραφία! Σούπερ οργάνωση βλέπω μες στην τσάντα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο μοιάζουμε...και κάκτο κι απ'όλα έχω σκοτώσει...πολύ όμορφες εικόνες, ζήλεψα την θάλασσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...