8.9.15

New Read: Familives


Κάπως έτσι φτάσαμε μέχρι το φθινόπωρο.
Το φετινό καλοκαίρι μοιάζει σαν να γλύστρισε μέσα από τα χέρια μας εδώ στα bliss' headquarters (=tiny toon καλυβάκι μας).
Οι διακοπές και η ξεκούραση ήταν τόσο λίγες που παραδέχομαι ότι ακόμη κρυφοκοιτάζω στο πρόγραμμα τα ερχόμενα τριήμερα και μετράω τα κουκιά για να δω αν θα μας βγει καμιά απόδραση επιπλέον… ενώ ταυτόχρονα ο άλλος μισός εαυτός μου, φτιάχνει ντουλάπες για το φθινόπωρο, και προσπαθεί φιλότιμα να μπεί στο κλίμα με αναγνώσματα φθινοπωρινά.

Αν ψάχνετε κι εσείς ένα καλό ανάγνωσμα για να μπείτε σε mode φθινοπώρου και δεν γνωρίζετε ήδη το νέο περιοδικό Familives, μπορώ να σας το συστήσω ανεπιφύλαχτα.
Την 1η Σεπτέμβρη βγήκε το 2ο τεύχος μας και είμαι πολύ χαρούμενη με το αποτέλεσμα.

Με την ομάδα του Familives συνεργαστήκαμε στο προηγούμενο τεύχος, όπως και σε αυτό, για το εξώφυλλο.
Σε αυτό το δεύτερο τεύχος όμως, μπορείτε να βρείτε και ένα άρθρο μου με θέμα τον καθιερωμένο Σχολικό Αγιασμό.
Γράφω με την ιδιότητά μου ως φοιτήτρια θεολογικής, στην οποία δεν έτυχε ποτέ πριν να αναφερθώ. Στην πραγματικότητα όμως είναι κάτι που αποτελεί μεγάλη πηγή έμπνευσης για εμένα και είναι ο καημός μου να φτάσω κάποτε στο τέρμα αυτού του δρόμου, έτσι για τη χαρά & το μεράκι του πράγματος.
Θα χρειαστώ σίγουρα πολλές, πολλές από τις θαυματουργές ευχές σας για να φτάσω εκεί και θα είναι αιτία μεγάλων πανηγυρισμών όταν γίνει πραγματικότητα.

Θα χαρώ πολύ να το διαβάσετε και να σχολιάσετε, όπως και όλο το περιοδικό.
Είναι γεμάτο από πλούσια ύλη, τροφή για σκέψη, ιδέες για συνταγές και κατασκευές, όπως και υπέροχα εκτυπώσιμα για να κάνετε την αρχή της χρονιάς πιο γλυκιά για τα μικρά σας.
Η συγγραφική ομάδα έχει δώσει τον καλύτερο εαυτό της. 
Μπορείτε να βρείτε όλο το τεύχος εδώ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...