22.12.15

Christmas Gifts

Λίγα μόνο 24ωρα μας χωρίζουν πια από τα Χριστούγεννα.
Πριν ανταλλάξουμε ευχές και αποχαιρετηθούμε για να γιορτάσουμε ο καθένας με τους αγαπημένους του, θα ήθελα να σας χαρίσω δυο δώρα.


1.
Το ένα δώρο είναι για όλους εσάς τους φίλους του Bliss.
Φίλους μακρινούς, μα τόσο κοντινούς.
Τα σχόλια, η παρουσία σας και όλη η υποστήριξή σας είναι πολύτιμα.
Είναι φορές που κάποιο σχόλιο με κάνει να χαμογελώ όλη μέρα.
Κάποια συμβουλή με κάνει καλύτερο άνθρωπο.
Κάποιος λόγος γραπτός με στηρίζει σε ώρα δύσκολη και η χρονιά που πέρασε ήταν μια χρονιά γεμάτη και από τα δυό.
Χαρές και λύπες. Χαρές που διπλασιάζονται καθώς τις περνώ μαζί σας & λύπες που μένουν μισές με τις ευχές και τις προσευχές σας.
Με αφορμή μόνο τα τελευταία ποσταρίσματα για τις ποδίτσες, και την προετοιμασία του χριστουγεννιάτικου γεύματος, κατάλαβα ότι είσαστε όλοι βιρτουόζοι της κουζίνας. Το πιο ωραίο σχόλιο που κάνατε ήταν η ευχή από Γκούφι να γίνω Ρατατούης αυτές τις γιορτές. Αμήηην!
Θα σας ενημερώσω αναλυτικά για το πώς πήγε το γιορτινό μας τραπέζι, μέσα στις επόμενες μέρες.
Φαίνεται λοιπόν ότι μια χριστουγεννιάτικη ποδιά θα ήταν ότι έπρεπε για να συνοδεύσει ευχάριστα τις γιορτινές σας προετοιμασίες.
Την ποδιά που θα δείτε παρακάτω, μας την προσφέρουν ευγενικά τα καταστήματα Pennie.
Αν δεν τα γνωρίζετε ήδη, έχουν πολύ όμορφα είδη σπιτιού και μέχρι το τέλος του χρόνου μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας από εκεί με δωρεάν μεταφορικά.


Η ποδιά είναι αυτή σε κόκκινο χρώμα και έρχεται μαζί με δυο πιάστρες φούρνου.
Υπάρχει επίσης σε λευκό χρώμα με κόκκινη τσέπη & κόκκινη πιάστρα.


Το μόνο που πρέπει να κάνετε για να πάρετε μέρος είναι να αφήσετε ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση με το χρώμα που επιθυμείτε και το email σας και θα επιλεγεί τυχαία ένας τυχερός.
Σας εύχομαι καλή επιτυχία.

2.
Το δεύτερο δώρο αφορά μόνο τους bloggers.
Απευθύνεται στην υπέροχη κοινότητα των ελλήνων bloggers.
Τα λόγια είναι πολύ λίγα για να περιγράψουν την αγάπη μου σε αυτή την ξεχωριστή ομάδα ανθρώπων.
Υποστήριξη συναισθηματική και τεχνική 24/7, έγνοια & φροντίδα, έμπνευση, καλό λόγο, μοίρασμα είναι λίγα μόνο από όσα μπορώ να πω για όσα έχω πάρει από αυτούς τους υπέροχους ανθρώπους πίσω από τα ελληνικά blogs που γεμίζουν τις μέρες μας με όμορφα κείμενα και εικόνες. Και δεν αναφέρομαι καν στην απίστευτη υποστήριξή τους μετά την περσυνή μας ατυχία. Προτιμώ να την αφήσω στο παρελθόν.
Όποια συνταγή φτιάξω πια προέρχεται από μια αγαπημένη food blogger, οι κατασκευές μας εδώ στο σπίτι έχουν την υπογραφή σας, οι ιδέες μου για ποσταρίσματα προέρχονται από πράγματα που μοιράζεστε, δικά σας.
Σήμερα υπάρχει για μία (ή έναν) από εσάς δώρο μια πεντάδα από φωτογραφίες για το προφίλ του blog σας. Ξέρω ότι είναι θέμα δύσκολο για όλους μας η φωτογραφία του προφίλ.
Ποιός θα την τραβήξει; Ποιός θα τη στήσει όπως ακριβώς τη φανταστήκαμε; Ποιόν να βρείτε κάποιον αρκετά τρελό σαν τους φίλους σας bloggers για να καταλάβει;
Ελάτε λοιπόν να βγάλουμε μαζί τη φωτογραφία σας.
Ο διαγωνισμός θα τρέξει μόνο από το instagram.
Αφήστε ένα σχόλιο κάτω από αυτό το post στο instagram και κάνετε την repost με το tag #profilepicsbybliss
H επιλογή θα γίνει τυχαία και θα επικοινωνήσουμε μέσω mail με την/τον τυχερή/ο για να κανονίσουμε ραντεβού μετά τις γιορτές για την φωτογράφιση.
Ο μόνος όρος είναι ότι ο τυχερός θα πρέπει να έρθει στην ευρύτερη περιοχή της έδρας μου για να φωτογραφηθεί.
Bloggers που βρίσκονται στην συμπρωτεύουσα ή την επαρχία, μπορούν να συμμετέχουν και φωτογραφηθούν στο επόμενο ταξίδι τους στην Αθήνα. 
Το δώρο μπορεί να περιμένει.


Kαι οι δυο διαγωνισμοί λήγουν σε μία εβδομάδα από σήμερα, δηλαδή την Τρίτη 29 Δεκέμβρη στις 12 το βράδυ.

Καλή επιτυχία.



Disclaimer: Άρθρα-προτάσεις σαν αυτό, υποστηρίζονται από συνεργασία με εταιρείες των οποίων προϊόντα ή υπηρεσίες χρησιμοποιώ, αγαπώ και προτείνω έτσι και αλλιώς. 
Με τον τρόπο αυτό επισφραγίζεται η εμπιστοσύνη μου στις εταιρείες αυτές, αλλά και υποστηρίζεται ευγενικά η καλή πορεία αυτού του blog.

27 σχόλια:

  1. Μαριάννα μου τι υπέροχοι διαγωνισμοί! Καλέ ξετρελάθηκα! Για την ποδιά ψηφίζω κόκκινο για την φωτογράφιση πάω στο instagram :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν σου κρύβω πως αυτό που θα επιθυμούσα ήταν να φωτογραφηθώ από σένα, αλλά είμαστε μακριά οπότε δε θα μπορούσε να γίνει, ακόμα κι αν κέρδιζα, που δε θα κέρδιζα, γιατί δεν έχω και instagram χαχα!
    Διεκδικώ λοιπόν μόνο την ποδιά και λέω κόκκινο!
    almikr@gmail.com
    Σε ευχαριστούμε πολύ και να έχεις υπέροχες γιορτές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριαννάκι μου, δε σου κρύβω ότι και οι δύο διαγωνισμοί σου είναι φανταστικοί!!! Ειδικά ο 2ος που φέρει και την υπογραφή σου :) Δοκιμάζω την τύχη μου λοιπόν και στους δύο. Σχετικά με το χρώμα της ποδιάς, όπως τη βλέπω μου αρέσει. Κόκκινη λοιπόν με λευκή τσέπη. Και ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας δίνεις να δοκιμάσουμε την τύχη μας :) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι ωραίοι διαγωνισμοί!!! Για την πόδια θα διαλέξω την κόκκινη και για τη φωτογράφιση τρέχω Instagram!!!! Ευχαριστούμε πολύ πολύ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μα τι εκπληκτικά δωράκια και τα δυο!!!!! όσο για την ποδιά και γω το κόκκινο θα πω (t_eyh@hotmail.com) !! ευχαριστούμε πολύ, να περάσετε πολύ όμορφα!!!! τα κατάφερα και με το Repost!! δε σε είχα στο Instagram και τώρα το ανακάλυψα!!! :) φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. για την ποδιά θα σ' αφήσω (αν κληρωθώ) να διαλέξεις ότι θέλεις εσύ..
    τώρα για την φωτογράφιση να πω ότι όλοι όσοι ασχολούμαστε με την φωτογραφία σε γενικές γραμμές δεν μας αρέσει να μας φωτογραφίζουν, παρ' όλα αυτά θα συμμετάσχω γιατί είμαι βέβαιη πως θα είναι ένα πολύ σπουδαίο μάθημα για μένα να παρακολουθήσω πως δημιουργείς, πως κινείσαι, τί προσέχεις, πώς στήνεις το "μοντέλο" σου.. για όλα αυτά θα δηλώσω συμμετοχή κι ελπίζω να είμαι τυχερή για να έχω την χαρά να μάθω από εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαριάννα μου την κόκκινη ποδιά! Απλή, όμορφη, Χριστουγεννιάτικη!
    Για τον δευτερο διαγωνισμό τι να πω!!! Όποια κερδίσει θα είναι πολύ πολύ τυχερή! Τρέχω instagram...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα τι όμορφοι διαγωνισμοί! Θα συμμετέχω με χαρά και στους δυο ( αν και πρέπει πρώτα να μάθω πώς κάνουμε repost στο Instagram χαχαχα!). Για την ποδιά μου αρέσει αυτή που βλέπω :)
    Όσο για τη φωτογράφιση, μακάρι να κληρωθώ και να είσαι σίγουρη οτι θα μπει άμεσα στο πρόγραμμα το ταξιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαριάννα μου είσαι όλο εκπλήξεις... καταρχήν με γοήτευσε το ζεστό κείμενο σου.. με συγκίνησες, όπως φαντάζομαι και όλους όσους σε διάβασαν!!! Λοιπόν για την ποδιά ψηφίζω και εγώ την κόκκινη (είναι και το αγαπημένο μου χρώμα!!!) και τώρα τα δύσκολα.. πως κάνω repsot στο instagram? Τέλος πάντων θα το βρω... Καλές γιορτές με ηρεμία και αγάπη ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστουμε πολύ πολύ...Θα δοκίμασε την τύχη μου και στους δύο διαγωνισμούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλές γιορτές να εχουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣΣΣΣΣ!!την κόκκινη ..την κόκκινη οέο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κοκκινη ποδια κι εγω... αχ για τη φωτογραφιση εισαι μακρια..κλαψ!!! Καλες γιορτες Μαριαννα μου!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραίο διαγωνισμός!! Κόκκινη ποδιά για μένα! kathycallie[at]gmail.com
    Όσο για τον άλλον διαγωνισμό είναι καταπληκτικός! Μακάρι να κερδίσω! Επιστρέφω μέσω instagram!!!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εκπληκτικά δώρα από μια εκπληκτική κοπέλα!!!! Εγώ (ντρέπομαι που το λέω) που ήμουν πέρυσι; Δύναμη και μεγαλείο ψυχής είναι αυτά που σε κάνουν αν και έπεσες, να σηκωθείς, να ξεσκονιστείς και να προχωρήσεις! Οτι μα ότι καλύτερο για σένα και την οικογένεια σου για τούτες τις γιορτές ... είσαστε εσείς καλά και μόνο αυτό μετράει!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστούμγε για το όμορφο δωράκι! Σε κόκκινο θα το ήθελα! Καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κοκκινη ποδια κι εγω...το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι σε θαυμάζω, για την υπέροχη οικογενεια σου, την υπέροχη δουλεια που κάνεις..για τα πάντα! Σ ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεμάτο εικόνες αναμνήσεις και συναισθήματα το post σου... Παει πέρασαν τα άσχημα εεε;; Ειναι ευλογία αυτη η συμπαράσταση και η αγάπη όλων!! Ααα προλαβαίνω να φτιάξω blog �� θελω και εγω photo by Marianna �� Οσο για το χριστουγεννιάτικο δώρο σου η κόκκινη ποδιά νομίζω ειναι super! Καλές δημιουργικές στιγμες με υπέροχες μυρωδιές στην κουζίνα του οποίος την κερδίσει και υπέροχες φωτογραφίες απο το φακό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θα μου άρεσε η λευκή ποδιά, αν κληρωθώ.
    Καλές γιορτές!!!
    ginamakri@yahoo.gr (Μακρή Τζίνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά Μαριαννούλα μου γλυκειά! Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου! Κόκκινη ποδιά θα ήθελα κι εγώ! Σε ευχαριστούμε! Θα πάρω μέρος και στο δεύτερο διαγωνισμό, θέλω τόσο πολύ να με φωτογραφίσεις! Φιλάκια πολλά!
    mamagiaspiti@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχος διαγωνισμός...την κόκκινη p.giannikou@gamingcommission.gov.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά... θέλω φώτο από σένα πλιζ! Πάντως αν δεν κερδίσουμε μήπως να κάνεις κάτι ανάλογο για όλες μας με ένα νορμάλ ποσό (γιατί γενικά οι φωτογράφοι ζητάνε τρελά ποσά!!!) Εγώ πάντως δηλώνω συμμετοχή από τώρα. Πάω instagram!!!! Aaaa, πρέπει να κατεβάσω και το regram! Μπαίνω playstore τώρα! Σμουτς! Α ξέχασα κόκκινη ποδιά, χεχε! kathycallie@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε ευχαριστουμε πολύ Μαριάννα μου! Εύχομαι κάθε καλό στο σπιτικό σου! Κι εγω θα ήθελα πολύ κυρίως το δεύτερο δώρο αλλά δυστυχώς δεν έχω instagram! Έτσι θα σου πω ότι αν είμαι τυχερή θα διαλεξω το κόκκινο χρώμα λόγω των ημερών! Καλές γιορτές, να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λατρεύω τις φωτογραφίες σας και είμαι φανατική αναγνώστρια των αναρτήσεων σας.
    Γραφω πρώτη φορά, ο διαγωνισμός ήταν μόνο η αφορμή..
    Χρόνια σας πολλά και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που γνωριζόμαστε με αφορμή το διαγωνισμό. Άφησέ μου ένα mail αν θέλεις και μια επιλογή χρώματος για ναξέρω τί θα σου στείλω αν κερδίσεις.

      Διαγραφή
  24. Καλή επιτυχία σε όλες εύχομαι. Αυριο τελευταία μέρα και από ότι βλέπω η κόκκινη ποδιά κάνει θραύση :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημερα και χρονια πολλα...αν και δεν εχω blog σας διαβαζω εδω κ καιρο..η κοκκινη ποδια ειναι τοσο χαρουμενη �� ολγα κ. olga20k@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...